Re: Zasilacz do laptopa [moze OT]

Autor: Kamil M (gig_at_home.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 15:40:30 MET DST

"Konrad May-Gizynski" <comet_at_n0spam.acn.waw.pl> wrote in message
> Jeszcze nie spotkalem sie z zasilaczem z laptopa, ktory by nie obslugiwal
> szerokiego spektrum napiec 100-240 V. Sprawdz to moze na "tabliczce
> znamionowej" zasilacza :)
> A jesli nie obsluguje, to sadze, ze spokojnie mozesz uzyc adaptera 220-110
> V- uzywam takiego do monitora i nie mam zadnych problemow.
>
> Konrad

Witam, ja mialem podobny problem, notebook Compaq presario 2700 ze stanow ,
zasialcz ma na tabliczce tylko 110 V, strasznie sie wkurzylem i boje sie
sprawdzac czy tylko tak napisali :-), generalnie pozostaje ci kupno
transformatorka z 220 V na 110 V i po klopocie. Niestety z reguly takie
transformatorki sa duze i ciezkie, targanie czegos takiego jest strasznie
denerwujace.