Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: ChOpLaCz (choplacz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 15:26:36 MET DST

> jesli masz w tej drukarce stare tusze,

Stare naboje w drukarce sa, jednak drukarka
lezala "odlogiem" ladne pare miesiecy (moze nawet rok).
Mam obawy, ze o ile nabicie jest mozliwe, o tyle same
glowice wbudowane w naboje juz tego nie przezyja.
Czy sie myle?

---
> to kup zestaw do samodzielnego napelniania, koszt calosci
> to okolo 120 zeta 60 za kolor i drugie tyle za black
> sam sobie napelnisz i sprawdzisz, jak ci bedzie odpowiadac
> to ok jak nie to kupisz inna, zestaw ci zostanie do uzupelniania
> nastepnych tuszy w nowej drukarce :)
I tu kolejne pytanie. Czy zestawy "nabijajace" sa takie same
dla wszystkich modeli drukarek? Jesli ten HP710C bedzie lichy
a zechce kupić np. Epsona, czy Canona to ten zestaw naprawczy
sie przyda?
dziekuje bardzo za informacje
ChOpLaCz