Re: Dyski Fujitsu do wymiany

Autor: Tomasz Kobus (aa.diunida_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 13:50:25 MET DST

On Sat, 14 Sep 2002 10:14:50 +0200, "news-Wafd"
<Wagram1806_at_ms-news.pl> wrote:

>Procesy sądowe z powodu utraty danych z winy producenta dysków,
>byłyby dla firmy bardzo dokuczliwe finansowo. I tak firma poniosła
>stratę w renomie. Jeżeli zrobi wymianę sprawnie, to być może "plama" w
>prestiżu
>nie będzie zbyt głęboka.

Kiedy bedzie wiadomo, jak sprawdzic czy dysk jest z wadliwej serii,
mam 40 i chodzi dziwnie tzn. w czasie pracy czesto wstrzymuje system
na 20-30s potem rusza znowu, wydaje dziwne odglosy (takie jak przy
uruchamianiu), zakonczone glosnym stukiem, czasem przechodzi to w
permanentny stan -> odglos uruchomiania -> stuk -> odglos uruchomiania
-> stuk ............ i tak w kolko.
Oczywiscie komputer wisi, i jedyny sposob to wylaczyc przyciskiem
zasilania (odlaczyc z sieci)

Pozdrowienia Tomasz

"aa" to zmylka aa.diunida_at_poczta.onet.pl
http://diunida.republika.pl