Re: Panel LCD

Autor: Jędrek (jendreck_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 11:38:32 MET DST

On Mon, 16 Sep 2002 11:31:45 +0200, Rafał Tomasik
<rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl> wrote:

>zasada odświeżania obrazu w LCD wyklucza miganie
>(nie ma czegoś takiego jak czas powrotu plamki
>i związane z tym całkowite jego wygaszenie)

Czyli pixel świeci się do czasu kolejnego odświeżenia i nie ma
momentu, że wogóle nie świeci (zgaśnie),
A tak BTW nie próbowałem puszczać przez analogowe D-SUB (podłączyłen
od razu do DVI - przeciez cyfrowe to cyfrowe i już) , ale jest duża
odczuwalna różnica w jakości obrazu pomiędzy DVI a D-SUB ?

Pozdrowienia
Jędrek