Geforce 256 a Philips Brilliance 105

Autor: Malgorzata Lewicka (saddie_at_hell.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 11:45:50 MET DST

   Witam i o radę pytam,
   mianowicie nabyłam drogą kupna używaną GeForce 256 Annihilator Pro
Creative'a. Karta sprawuje się świetnie, wystąpił tylko jeden mały feler:
straciłam możliwość pracy w 1024x768. Zarówno pod Windows 98, jak i pod
Linuksem ta jedna rozdzielczość występuje wyłącznie w postaci czarnego
ekranu. Odświeżanie nie robi różnicy. Wyższe i niższe rozdzielczości -
- jak najbardziej, wszystkie są. Dodam, że sprzedawca nie miał problemów
z 1024x768, a to znajomy, więc robienie w konia odpada. Pewna jestem, że
to wina monitora, przeklętego Philipsa Brilliance 105, ale z kolei przy
poprzedniej karcie, czyli ATI Rage II, nie było problemów z 1024x768.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał albo ma jakiś pomysł?

Saddie

--
     /\ /\    Małgorzata Lewicka                  --- saddie_at_hell.pl ---
     =^;^=                                        http://aravis.itpp.pl/