Poradzcie co wybrac

Autor: Witkosz (witkosz_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 10:25:34 MET DST

Witam,
Chcę kupic plyte glowną pod P4.
Ma to byc albo Asuss P4S533 na SIS645DX lub
MSI Intel 845E Max na Intelu 845E.
Zastosowanie sprzetu do wszystkiego, gierki, internet,
maszyna do pisania.
Mam do was takie pytanie, na który chipset byscie sie zdecydowali.
SIS obsluguje Ram DDR333 a Intel DDR266, plyta z Intelem ma USB 2.0 i
ATA 100 , a na SiSie jest USB 1.1 i ATA133. Cena zbliżona
Tak ze sam nie wiem co wybrac, co tak naprawde jest istotne.
Wiec prosze o porade.

Druga sprawa to karta grafiki. Zdecydowalem sie na MSI GF3 Ti200 128Mb
Ram, z TV-out i zlaczem do LCD. Czy to jest dobry wybor?
Jesli nie to jaka karte polecacie na chipsecie nVidia, (~750zl) ze
zlaczem do LCD i czy 128 Ramu na karcie jest potrzebne?

Czekam na sugestie, z gory dzieki.

Pozdrawiam Witkosz
witkosz_at_polbox.com