Re: NEC FE700 i dziwny problem...

Autor: Grzegorz Jurczak (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 10:01:03 MET DST

> U mnie też się tak zdarza (NEC E700), ale raz na miesiąc. Trwa to 0,5 sek.

Witam

Tez cos takiego mam w tym wlasnie modelu. Zdarza sie raz na pare tygodni
(chociaz ostatnio jakby sie uspokoil).
Juz myslalem, ze to pad elektroniki ale widze ze to norma dla tej firmy (a
kupiem monitor uzywany).
A czy w czasie tego przygasniecia obserwujecie jakby puchniecie obrazu?. Cos
jakby monitor zmniejszyl rozdzialke i pokazywal tylko kawalek pelnego
obrazu, po czym wszystko plynnie wraca do normy.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak