Zasilacz do laptopa [moze OT]

Autor: Dape_at_Szkola
Data: Mon 16 Sep 2002 - 03:56:19 MET DST

Nie wiedzialem na jaka grupe pisac, wiec pisze tu :>
Sprawa jest taka bedac w USA kupilem sobie laptopa (Toshiba Sattleite
5105-s501). Oczywiscie zdawalem sobie sprawe ze po powrocie bede musial
kupic nowy zasilacz, ze wzgledu na te ich 110 Watt. I teraz : mieszkam w
dosc malym miescie, oczywiscie w zadnym sklepie komputerowym nie dostalem
tego zasilacza, ale w jednym sprzedawca powiedzial ze moze mi zamowic, na
moje pytanie ile bedZie to kosztowalo powiedzial ze musi zadzwonic do
hurtowni, chwilke pogadal i rzucil mi cena: 540 zl - ledwo sie ie
przewroocilem. I tu pytanie czy wedlug was mozna uzyc standartowej
przejsciowki, jaka uzywam np. do radia (tez przywiezionego stamtad) ? Czy
sprzetowi nic nie grozi ?

Jesli to mozliwe to prosilbym o odpowiedzi na prv

--
"Na poczatku byl chaos... i tak juz zostalo"
dape_at_irc.pl, GG: 996994, IQ: nie stfierdzono :)