Re: Abit BX133Raid - problem z bootowaniem.

Autor: Ryszard (berbec_at_zipnet.com.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 01:55:41 MET DST

> ctrl+H - wchodzisz do biosu kontrolera RAID i ustawiasz co chcesz

To, to ja wiem. Ale w Biosie moge tylko ustawic "Boot", bo Raida nie chce
zakladac.

Jeszcze raz:
Mam 1 dysk z systemem podpiety do zwyklego kontrolera na plycie oraz 3 dyski
do Raida - jeden z nich z systemem. W biosie plyty ustawione bootowanie
ATA-100; HDD-0; Floppy. Jak to wszystko jest podlaczone to komp startuje z
systemu na jednym z tych 3 dyskow podpietych do Raida. Jak go wyjme to ma
startowac z dysku z kontrolera na plycie, a nie chce....:(( mowi, ze
nieprawidlowy dysk.

Ryszard.