jakie sa skutki uboczne pionowej korekcji mory?

Autor: Pawel G1. (tymczasowe1_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 01:32:31 MET DST

witam.

przy korekcji poziomej zauwazylem znaczace rozmycie obrazu. pionowa
podkrecilem na maxa i zadnego pogorszenia. zastanawia mnie to, poniewaz
bezsensowne wydaje mi sie oferowanie regulacji, ktora moglaby byc defaultowo
ustawiona na max i nie podlegac zmianie.
aha: pracuje w rozdzielczosci 1152x864 z odswiezaniem 100hz - jesli ma to
znaczenie.

dzieki

--
najlepszego,