Re: monitor 19" AOC-prosba o opinie

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 23:57:00 MET DST

rabbit wrote:
> mam ten monitor i ogolnie jestem zadowolony.. ale na Twoim miejscu po
> oszczedzalbym jeszcze troche [500zl] na plaska 15 ;)
Możesz podać parę szczegółów(może na priva?)? Jak prezentuje się w
różnych zastosowanich, jak z geometrią, ostrością w różnych
rozdzielczościach. No i najważniejsze: czy mógłbyœ mi powiedzieć jak t jest z tym 'pure flat'-czy faktycznie ekran jest płaski tak jak np. LG Flatron czy też po prostu kineskop ma nadlewkę czyli tylko z zewnštrz jest płaski? A zakup płaszczaka nie wchodzi w grę-brak kasy(w
planach była dobra 17" więc i tak cena wzrosla o 300PLN) a ja chcę
mieć duży monitor("wszyscy mają małe a ja chcę mieć duży, duży,
duży...")-po tym jak miałem okazję pobawić się kilka dni na 19"
Highscreena wręcz się zakochałem w monitorach 19 calowych ;-P

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)