Oszczędzanie atramentu w HP845C

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 20:50:33 MET DST

W mojej starej HP400 sterownik umożliwiał ustawianie ile atramentu ma
zużywać drukarka - gdy ustawiłem niską wartość, wydruk był znacznie
jaśniejszy (czyli wszystko działało).
Sterownik HP845C też niby oferuje taką funkcję (menu Zaawansowane/Objętość
atramentu) - jednak nawet po ustawieniu najniższej z 5 wartości na suwaku,
wydruki nadal są ciemne.
Czy to więc tylko pic na wode i drukarka zużywa tyle samo atramentu
niezależnie od ustawienia, czy też może technika poszła już na tyle naprzód
i nawet przy małej ilości atramentu możliwe jest osiągnięcie ciemnego
wydruku?