Re: TEAC CD 52x, model CD-552E

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 20:08:44 MET DST

wojtek wrote:

> Ile kosztuje w sklepie?
Tego nie pamietam dokladnie, bo mam go do testow, ale cos
rzedu 160-180 zl (brutto)... Aczkolwiek zdecydowanie bym
odradzal zakup.

Na dzis ten naped jest gruuubo ponizej klasy Teac'a
40x czy ASUS'ow, sytuowalybym go +- na poziomie
Samsungow czy LG. Byc moze (z naciskiem na moze)
nowy BIOS (o ile sie pojawi - pytanie kiedy) do tego
napedu poprawi jego osiagi...

> Wojtek
Maciek

--