Jaka plyta glowna...

Autor: Banan (krzy_ban_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 17:18:29 MET DST

Witam.
Szykuje mi sie zmiania procka wiec mam pare pytan.
Posiadam w tej chwili 256 ram DIMM(133).
Dodam ze mam okreslony na to budzet, wiec wolalbym nie kupowac na razie
pamieci DDR.
I teraz - czy oplaca sie kupowac plyte z 2xddr, 2 x dimm ? Jesli tak to jaka
plyte, tak aby byla solidna i w miare perspektywiczna?
A jesli tylko DDR to jaka plyte tak do 450 zl??
Myslalem o Soltek SL-75DRV5 - co o niej sadzicie?
Moze jakies inne polecacie?(jak wczesniej wspomnialem solidna i w miare
perspektywiczna)...
aha, procesor mam zamiar kupic athlon xp 1800+.

pozdrawiam