Re: NEC FE700 i dziwny problem...

Autor: ==PiNo== (nowpiotr_at_mojekonto.interia.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 16:57:13 MET DST

Mam ten sam monitor i zero problemu :)

A może masz zbyt wysoką wilgotnośc powietrza w tym pomieszczeniu ?
A może monitor jest narażony na promienie słoneczne ?
A wyłączasz go na noc ?
Wrzuciłem kilka problemów, które należy unikać !

Ja swojego wyłączam całkiem tylko wtedy jeżeli nie będę na nim pracował
dłużej jak 48 godzin (np. wyjazd na delegację), a tak to jest w uśpieniu.

3-maj się
==PiNo==