Jaka plyta glowna + muz. surraund ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 16:13:45 MET DST

Mam zamiar pod koniec wrzesnia kupic nowy procesor i plyte,
mam zamiar chyba przezucic sie na AMD i kupic jakiegos 1600 XP,
a plytka jak zwykle pozadna markowa, no i zeby latwo mozna bylo
wzadzic nowe kostki ramu (266, 300mhz) i za jakis czas np. Xp 2400 :)
No jako ze zamiarzam tez w okolicach gwiazki zakupic jakis zestaw
glosniczkow surraund, chcialbym juz teraz zeby plyta miala na
pokladzie SB Audigy.......no i teraz, ktora plyte byscie polecili,
moze miec na pokladzie jeszcze LAN, w zadnym wypadku Grafiki,
bo to bez sensu, amam Geforcika mx 400 ;)

Zastanawiam sie nad:
Gigabyte GA-7VAXP Via KT400 ATA/133 + FireWire + LAN
ATX, Socket A, 3x DDR 184-pin (także DDR-333), FSB 200/266 MHz, 5x
PCI, AGP x8, k. dźwiękowa Realtek ALC650 (6-kanałowa), USB 2.0, Lan
10/100, RAID Promise ATA/133, kontroler FireWire IEEE-1394 - 615zl
wydaje mi sie ze pozadne no i 6 kanalow to chyba o to chodzi do
suuraunda bo glosniki i tak beda mialy raczej dekoder AC3,
a zwykly SB Live ma tylko 4 kanaly.....
No a kontrolert FireWire IEEE, do obrubki video tez by sie przydal :)
Powiedzcie co sadzicie o tej plycie, no imoze jakies sugestie...

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Neutron