USB - różnice na łączkach

Autor: Plissken (plissken_USUNTO__at_poczta.fm)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 15:47:09 MET DST

Witam

Mam taki mały kłopot. Mianowicie zakupiłem sobie na śledziu 2 porty USB i
gdy podłączyłem do dodatkowego złącza na płycie głównej okazało się że porty
nie działają. Zauważyłem że na tym śledziu który kupiłem PIN 1 jest w innym
miejscu niż na płycie. Jest w innym standardzie chyba, no a płyta ma już
swoje 2 lata więc coś się musiało zmienić. Teraz. Gdzie można (na 100%)
znaleźć jakiś opis, rysunek z którego wyznam się jak przepiąć druciki we
wtyczce ze śledzia tak żeby zaczęło mi to chulać ???

Please Help

TK