Re: jak sprawdzić dysk

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 13:47:38 MET DST

"Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:am1hjg$k0r$1_at_news.tpi.pl):

> Nie, zrobilem to w cisnieniu atmosferycznym, i przy duuzo wiekszym
> zapyleniu (tak gdzies norma miejska x2) :P
> Jak nie wierzysz, to zapraszam, hdd lezy sobie na telewizorze i ma
> sie dobrze. No talerze sie troche zakurzyly, ale jak bedziesz
> wpadal, to daj znac wczesniej, przetre mokra sciereczka. :)))
Nnnno tak, przepraszam, zrozumialem, ze po tej operacji uzywasz tego
dysku jako HDD... BTW talerze dysku wygladaja ciekawie jako podkladka
pod gorace napoje - tak zamierzam urzadzic pokoj, wylacznie z czesci
komputerowych (nie wiem, z czego zrobic imbryk ;-)
Pozdrawiam
Egghead