Re: ata 100

Autor: MAZUR (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 13:26:25 MET DST

In article <am1ecv$3t1$1_at_foka.acn.pl>, SIN_at_acn.waw.pl says...
> Witam
> Kolega kupił dysk barrakude 60 a tam złącze na szeroką taśme. Z płyty gł. ma
> cienkie taśmy. Czy może włożyć cienką taśme w gniazdo100tki, czy
> przejściówka, czy tylko płyta która to obsługuje?
> Grzegorz

Szczerze mowiac to nie wiem co to jest "cienkie tasmy z plyty glownej",
ale pewnie chodzi ci o gniazdo, do ktorego nie mozna wlozyc tasmy
80zylowej. Takie gniazdo ma wszystkie piny i dlatego szybkie tasmy nie
wchodza.
Mozesz oczywiscie w tasmie zrobic dziure w odpowiednim miejscu, ale i
tak nic ci to nie da poza satysfakcja, ze masz tasme 80zylowa. Przy
twojej plytcie glownej nie uzyskasz szybszego trybu pracy niz UDM33
nawet jezeli dysk bedzie podpiety najlepsza tasma.
Pozdrowka
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!