DVD i ginacy dzwiek po kilku minutach...

Autor: Maras (m.stachura_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 12:34:42 MET DST

Witam wszystkich,
wczoraj kupilem DVD i mam maly problem, nie wiem czym to moze byc
spowodowane...
Po kilku minutach ogladania pod PowerDVD ginie dzwiek, nie ma znaczenia czy
zaczynam ogladanie od poczatku czy np. od srodka, zawsze po tym samym
okresie czasu dzwiek sie nagle wylacza, WinDVD sie po prostu
wylacza i widze tylko ich ta ladna pania...:(
Mam tylko dwie plyty z wypozyczalni i nie moge przetestowac na innych ale
jesli tak samo dzieje sie na 2 plytach to raczej nie jest wina plyt...
Jeli ogladam DivX z tego DVD to jest OK.
Karta muzyczna jest na plycie, nie bylo z nia raczej problemow, system to
Win2K, 3 ServicePack.

Dzieki za wszelki sugestie...
Pozdrawiam
Maras