mysz nie dziala :(

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 11:15:31 MET DST

Zlozylem kompa od podstaw i juz drugi raz stykam sie z sytuacja kiedy
to myszka na "com" nie chce dzialac. W obu przypadkach na plycie byly
porty com na takich tasiemkach, a nie wbudowane w plyte. Zawsze
wykrywalo porty w biosie, windowsie, a mimo wszystko mysz nie dziala :(
Mysz napewno jest sprawna wiec nie wiem o co moze chodzic :( Pomysly mi
sie skonczyly moze ktos wie o co chodzi ? A i tak przyokazji wlasciwie
mogloby pujsc na oddzielny post. Mam karte Gravis ultra sound max i
przy starcie windowsa jest jakis komunikacik "aby w pelni wykorzystac
mozliwosci..." i trzeba cos dopisac zdaje sie do autoexec'a moze ktos
ma taka karte i moglby mi podac ten wpis.

pozdr. Slawek