== Dziwne (co 2 razy) startowanie kompa :(

Autor: ==PiNo== (nowakpiotr_at_o2.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 10:01:43 MET DST

Witam!
Trafił mi się dziwny przypadek z komputerem, a mianowicie gdy go włączam to
monitor się nie podnosi ale jak go wyłączę i zaraz włączę to wszystko jest
OK !
Jest to regułą za każdym razem.
Ponadto przy wychodzeniu z Win95 (bo on jest zainstalowany) i wybraniu
"Uruchom ponownie" windows się zamknie i podczas startu zachowuje się tak
jak bym miał go włączyć tzn. monitor wygasa i muszę wyłączyć zasilanie i
ponownie włączyć (tak samo jak opisałem wyżej).
A teraz konfiguracja:
płyta: MSI-6337 i815 LE5
procesor: celeron 950
ram: 64MB/100 (2x 32MB)