Jaki monitor 17" ????

Autor: antares (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 07:42:38 MET DST

Witam !
Być może się powtarzam, ale od niedawna jestem na grupie.
Stanąłem przed wyborem monitora 17" no i mam problem, gdyż w każdym sklepie
zachwalają inny model. Z testów gazetowych też za wiele nie wynika. Uważm,
że najlepiej poradzić się kogoś, kto używa dany model. Zapewne można kupić
dobry monitor za niewielkie pieniądze, tylko jaki wybrać ?
Jeżeli możecie mi pomóc, to podajcie mi swoje typy.
Dzięki.