Re: <lama> dlaczego nie widze wlasnych postow i odpowiedzi na nie ?

Autor: Squadak (squadak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 22:40:05 MET DST

Użytkownik "Rony" <rony_at_rybnet.pl> napisał w wiadomości
> Kiedys widzialem :(
> Bede wdzieczny za odpa na priva, moze mam cos zle skonfigurowane.
> Od jakiegos czasu wysylam posty na grupe i ich nie widze pozniej.
> Wiem, ze sa na grupie, gdyz czasem widze odpowidz na nie
> w formie nowego posta "re:..." .

widze ze uzywasz outlooka, a on standardowo pobiera 300 nowych naglowkow,
jesli napisales posta, a potem ponownie wlaczyles outlooka jak na grupe
zostalo juz wyslanych wiecej niz 300 postwo to Twoj outlook nie odbierze juz
tego Twojego posta
na gorze po prawej jest taki przycisk "Naglowki" nacisnij go wtedy kilka
razy i powinno pomoc

pozdrawiam
Squadak