hp845C i brak koloru

Autor: Chemical (chemical_at_leon.nano._pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 21:29:20 MET DST

Witam,

Niedawno moja HP845c zaczęła drukować kolor tylko za pomocą
niebieskiego i żółtego tuszu, więc uznałem, że czas uzupełnić
cartridge z kolorem. Zrobiłem to za pomocą zestawu Black Point (na
strzykawki). Oprócz brakującego czerwonego, dolałem również do pełna
(po 20 ml) dwa pozostałe kolory. Samo napełnianie odbyło się bez
żadnych problemów, te przyszły dopiero później: niebieski tusz przez
jakiś czas wyciekał dyszami (może go było po prostu za dużo),a po
włożeniu cartridge drukarka dalej drukowała jedynie na żółto i
niebiesko. To trwało również tylko przez chwilę, bo teraz drukuje
tylko niebieskim, a po pozostałych kolorach nie ma ani śladu (nawet
dysze w miejscu z którego powinien wydobywać się czerwony i żółty są
czyste, tak jakby tusz w ogóle do nich nie dochodził). Przemyłem dysze
wodą, przeczyściłem styki pojemnika i nic. Przy okazji czyszczenia
zauważyłem jedną rzecz: styki na cartridge mają postać kilku rzędów
brązowych "kwadracików". I o ile w pojemniku z czarnym tuszem
wszystkie rzędy są "pełne", o tyle tutaj w niektórych rzędach są puste
miejsca, tak jakby kilka z tych kwadracików poodpadało. Wprawdzie
wydaje mi się bardziej prawdopodobne, że ten cartridge tak powinien
mieć, ale jak ktoś ma pod ręka podobny pojemnik (hp c6625a) i mógłby
policzyć ile ma styków, miałbym jedno podejrzenie mniej.

Tak więc gdzie może tkwić przyczyna braku czerwonego i żółtego koloru?
Cartridge był pierwszy raz napełniany, niezbyt często, ale w miarę
regularnie używany i nigdy nie było z nim problemu.

Chemical

--
http://www.leon.nano.pl
http://audrey-tautou.tsmail.pl