Re: Czy płyta jest już martwa ?

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 19:30:56 MET DST

Użytkownik "Dariusz Prokop ( Sheriff )" <dprokop_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Obawiam się, że jest już po gwarancji zwłaszcza, że była kupiona na
giełdzie
> w Warszawie przez mojego kolegę na moją prośbę :-(

Ostatnio naprawiłem swojego apita BE6II - wymieniłem wypukłe kondensatory
(uwaga jest duży problem z ich kupieniem bo tej pojemności kondensatory, na
to napięcie i temperaturę mają 5 razy większe rozmiary) i płyta działa
dalej, z tym, że nie miałem z nią żadnych problemów do czasu wymiany
wszystko chodziło OK

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm