Re: enlight t247 problem

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 18:28:54 MET DST

"Piotrek" <plat25_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Wg mnie ma wyglad najciekawszy z dostepnych w Polsce obudów Enlight. -

Najciekawszy to napewno :> Mnie tam wkurzaja ostre rogi o ktore sobie
kolano obijam :/

> szkoda że nie bylo obudowy 7246,

Ta jest fajna :)

> moze i za ladna nie jest ale za to funkjaonalna (chyba jakas nowa
> wersja bo ma mozliwość podlaczenie 2x usb z przodu)

Eeeee... ja tego nie mam :(

> i siateczka za ktora jest wentyl przez co obudwa jest b
> dobrze wentylowana.

Ja wentyl firmowo mam zalozony z tylu pod zasilaczem :/ Nie podlaczyklem
bo nic mi sie w kompie nie grzeje :)

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"