Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 16:24:15 MET DST

czyli co kt 133a lepsze ?

> -- trzeszczacy Live!

zero trzaskow - na intelu tez trzaskac potrafi - widzialem pytania o pomoc.

> -- niedzialajacy Matrox G100 (w ogole brak odzewu ze strony karty),

a to nie wina plyty lub karty ??

> -- niedziajacy Intel i740 (tak, wiem, ze to bylo wredne ;)),

no tak moj dzialal ale nie moglem wgrac sterownikow (60HZ ) do tego gowna bo
intel zaprzestal supportu !!! Super..

> -- notorycznie znikajaca w czasie grania kierownica podpieta do USB
> (Grand Prix Legends i Rally Trophy pod W2K, kolko Guillemot FF),

skaner , hub USB, drukarka nigdy nie zniknela - myszka tez.

> -- niedzialajace dwa z modulow pamieci DDR. No-name zreszta,

e to nie raczej wina via :)

> -- kombinacja 3Com 905C i FlyVideo 98 na pokladzie skutkowala twardym
> zwisem po zainicjalizowaniu tunera TV (W98SE). Wyjecie sieciowki

no coz jak sie nie umie przydzielic irq to rozne rzeczy moga sie dziac :))