Re: klej do korka ;>

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 12:57:14 MET DST

> I tak sobie pomyślałem, że jest taka mata na bazie lepiku położonego
> na folii - chyba aluminiowej. Jest to samoprzylepne.
> Co o tym sądzicie ?

o ile dobrze kojaze o czym piszesz to jest to mata samoprzylepna majaca na
celu poprawienie oddawania ciepla przez kaloryfery (naklejasz ja np na
parapet od spodu) - jednym slowem jej przeznaczeniem jest odbijanie ciepla,
wiec jak chcesz miec w kompie piekarnik to czemu nie ;-)

jak juz to pozukaj w marketach budowlanych - samoprzylepnych mat
bitumicznych (do obklejania rur CO itp) - czarne rolki o szerokosci okolo 15
cm i grubosci okolo 5 mm

pozdrawiam