smiecaca klawitora

Autor: gg (grzesb007_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 12:53:25 MET DST

Uzywam klawiatory Fujitsu e 105 ps/2 pod windowsami me. Mam taki problem że
ta klawiatora zostawia dziwne znaczki w programach dzialajacych pod dosem
np. RHIDE (jak ktos niewie to jest to edytor do c/c++). Wygląda to tak że
dokładnie co 13 znakow na monitorze wyskakoja mi znaczki: i z okraglym
daszkiem zamiast kropki i rab.
Czym to moze byc spowodowane? Niestety niebyłem wstanie znalezc zadnych
strownikow do tych kalawiator.
Zna ktos przyczyne tak dziwnego zachowania??

        Grzegorz Bełtowski