AMI Bios

Autor: Michał Błaszczak (blaniu83_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 11:33:02 MET DST

Witam. Potrzebuję pomocy na temat Ami Biosu. Wiem, że istnieje taka tabela,
ale nie bardzo wiem jak wygląda. Z jednej strony jest zapis zdarzenia,
kolejność liczb jak w systemie szesnastkowym, a obok znajduje się zdarzenie.
Chodzi o zdarzenia typu: instrukcje pobierane podczas startu pracy
procesora, programowanie układów programowalnych, takich jak sterowniki
przerwań czy DMA, wpisanie wartości początkowych do struktur systemowych w
pamięci, na przykład inicjacja tablicy wektorów przerwań. Tabela jest dość
długa, a ja nie wiem, gdzie mogę taką znaleźć. Byłbym wdzięczny za każdą
pomoc - podanie mi adresu, czy przesłanie tej tabeli na mail: blaniu83_at_wp.pl
. Bardzo dziękuję.

PS. To się chyba nazywa POST (Post on self test).