Re: Jak drukarka kolorowa na wizytowki?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 08:37:32 MET DST

zadna.

 zbyt mala gramatura papiery - wyladac to bedzie jak szmata. musisz miec ok
250 - 300
poza tym drukarka za 400 nie da ci zadnej jakosci. zwykle kozysta sie z
drukarek klasy canon 8xxx hp laser kolor, hp design jest, lub dbre deskjety.
pozostaje jeszcze problrm utrwalenia tego druku , przeca atrament sie
rozmazuje pod palychami
albo to komus zlec albo zmien wymagania. chyba ze to tylko tak aatorsko i
tylko male ilosci.

pozdrawiam
mosciak - GG:3636896
Użytkownik "Mechanik" <mechanik_at_usunto.poczta.fm> napisał w wiadomości
czesc.
Nie jestem stalym bywacem tej grupy, mam pytanie jaka drukarke kolorowa
polecacie na drukowanie wizytowek, cena ok. 400 zl. Gramatura papieru ok.
150gr/m2.
Z gory dziekuje za wszelkie opinie
                            Poadrawiam Rafal.