Re: Zna ktoś możę jakieś strony z książkami Komputerowymi

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 21:51:39 MET DST

news-Wafd wrote:
> [...]
[ . . . ]
> Wynika z tego, że Ty znasz te strony, ale z nich nie korzystasz.

Nie. Z tego co napisałem wynika, że nie popieram piracenia książek. Sam
kupuję książki fachowe, i każdy kto był u mnie w domu może potwiedzić,
że mam ich całkiem sporo - głównie sprowadzane z USA. Jeżeli chcesz mogę
Ci nawet jakieś polecić - jeżeli przypadkiem nasze tematy zainteresowań
się pokrywają :)

B.