overlay na r8500

Autor: .zilog (zilog_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 21:30:02 MET DST

właśnie stałem się szczęśliwym (?) posiadaczem
gigabyte radeon 8500 deluxe 64mb.
potknąłem się i niechcąco podłączyłem go do mojego tv seta
po kilku minutach grzebania w zakładkach ustawień
udało mi się wyświetlić obraz na TV.
i tu mała konsternacja: na TV nie ma obrazu z overlaya!
po włączeniu theater mode obraz z overlaja jest na TV
"fool"screen, ale nie o to chodzi, bo nie widać napisów w divixach.
jak zrobić żeby obraz był taki jak na monitorze?
(żeby było widać także nakładkę)

.zilog