SONY E430 vs SAMSUNG 959NF vs iiyama HM903DT Vision Master Pro 454

Autor: FiLiP (filippe_at_o2.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 19:28:19 MET DST

Witam serdecznie!

Zamierzam kupić 19 calowy monitor. Waham się pomiędzy:

SONY E430 (1962 pln)
SAMSUNG 959NF (1621 pln)
iiyama HM903DT Vision Master Pro 454 (2160 pln)

Nie znalazłem sklepu (nawet Lorien Wawa), w którym mógłbym porównać je
wszystkie.
Wydaje mi się, ze SONY ma trochę za słabe parametry jak na te pieniądze.
Najlepszy jest chyba iiyama ale jest najdroższy i ma te niepotrzebne
głośniczki w podstawce...

Szukałem tez jakiś sensownych testów nowych monitorów w sieci,ale niczego
ciekawego nie było..

Poradźcie coś! Dzięki z góry!

Pozdrawiam FiLiP
[?] http://ikonosfera.prv.pl