Re: Dyski Fujitsu do wymiany

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 17:30:49 MET DST

> naprawdę nie możesz zajrzeć do źródła ? Ufasz wszystkiemu co mówią w TV
> ? Na wypadek gdybyś nie znał angielskiego, podaję tłumaczenie fragmentu
> powyższej strony:

Znam angielski wystarczająco biegle, aby informację odczytać, ale szanuje
Twój
wysiłek. Dziękuje.

> Na stronie The Register masz również link do Bloomberg-a ; a to jest
> bardzo dobre źródło informacji biznesowych. Nieporównanie lepsze od
> Chipa, WP czy TV Polsat

Nie ufam żadnym wiadomościom, których nie potwierdzi rzeczywistość :-)
Tym bardziej, że rzecznik Fujitsu Bob Pomeroy potwierdził informacje o
wymianie wadliwych
dysków, ale nie podał żadnych danych liczbowych
Relacjonowałem tylko podaną informację. Jeżeli padają sprzeczne wiadomości
z różnych żródeł to nie będe się sprzeczał, które żródło jest lepsze.
Najlepsze jest takie, które podaje prawdę
Pozdrawiam.
K.W