jaki dysk?

Autor: Andrzej (kiloh_at_astercity.net)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 17:12:58 MET DST

jako ze stary samsung 8g juz sie wysluzyl (jak ktos mi powie ze to
zawodny dysk
to go chyba ... no tentego;) od 2-3 lat dziala mi bez ani jednej awari
zgubienia pliku natomiast niestety jest wolny i glosny)
musze sobie kupic jakis nowy dysk (eide)
wystarczy mi tak z 40-60gb najwazniejsza cecha tego dysku powinna
byc niezawodnosc nie szybkosc tylko niezawodonosc, no bo ci mi
z szybkosci jak strace dane nie?:)
przydalo by sie tez zeby byl wmiare cichy i nie brzeczal mi tak
strasznie jak ten samsung

zastanawialem sie nad baracuda 4 ale jak slysze ciagle opinie ze komus
zniknela partycja to juz sam nie wiem.... a moze jakiegos maxtora
kupic??
jaki niezwodny dysk byscie sobie kupili? copolecacie?