skaner vs aparat cyfrowy

Autor: luk (luk23_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 15:25:22 MET DST

Witam przyszla mi do glowy diabelska mysl.Zmieniam skaner i teraz
pytanie na co go zmienic na cyfrowke czy na nowszy skaner (usb 2.0) ?
Nie mam zbyt wielkich wymagan ale jeden warunek musi to to wspolpracowac
z oprogramowaniem do OCR .Jak aparat cyfrowy sie w czyms takim spisuje ?
Aparat mialby od 1,2 do 2,2 MPx a skaner jakis zwykly narazie jeszcze
nie mam modelu bo skanerow usb 2.0 nie ma ale to moge poczekac.
Moze macie jakies doswiadczenia ?

luk