Re: Nagrywarka LG 32/10/40

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 14:37:57 MET DST

Użytkownik "W" <wtgabara_at_2com.pl> napisał w wiadomości
| Witam
| Czy nagrywarka LG32/10/40 ma laser wykonany w szkle czy w plastiku ?
Jakie
| jest zdanie Grupy o jej jakości i trwałości ?Będę zobowiązany za
info
| ponieważ zastanawiam się nad alternatywą - LG czy LiteOn.
| Pzdr.

Mam ja. Nie mialem najmniejszego problemu przy instalacji/uzytkowaniu,
pametaj tylko by nie brac ostatniej(lub jednej z ostatnich) sztuki w
sklepie bo moga ci serwisowana/uszkodzona wcisnac. Co do Lite-Ona...
rozne bywaja opinie(co do LG tez :))... moja jest nastepujaca, szybka
staje sie... jak ja to zwe "klekotka"(slychac ja strasznie) a i
awaryjnosc pozostawia wiele do zyczenia(wiad. od znajomego kierownika
sklepu, zreszta sam widzialem sypniete modele...).
Pozdro, Doman.