Re: Plyty ECS

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 12:24:46 MET DST

Dnia 12 wrz 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
<smolik_at_stanpol.com.pl> zapodal(a):

> Dopisz do tej listy również paru moich znajomych :)
> Prawda, BIOSy należało upgradować bo starsze wersje działały
> "magicznie" :] - ale to że jest support raczej dobrze
> świadczy o producencie.

A taki support jak nowe wersje biosu to raczej standard. Swoja droga
ciekawy jestem jak to jest, ze ci ktorzy twierdza, ze ECS to nie jest
jednak taki kompletny syf zazwyczaj popieraja to tym, ze maja, ze dziala.
Strona przeciwna zwykle pisze krotko - syf, dla hobbistow. Nie pisza nic
czy mieli z nia doczynienia i jak dzialala. Tak z ciekawosci pytam. Bo
moze to tak jak z z pytaniem o neostrade na jednej z grup:) Wiekszosc
odpowiedzi sprowadzala sie do tego, ze chello to syp. Ciekawe bylo to, ze
pisali to uzytkownicy z AsterCity:)

Pozdrawiam.