Re: Intel vs AMD benchmark - szukam

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 12:38:41 MET DST

Dnia 13 wrz 2002, "Krzysztof" <zajkomi_at_yahoo.com> zapodal(a):

> Tak. Najlepsza jest ta gdzie AMD fajczy sie po zdjeciu wiaraka.
> Wiatrak, to urzadzenie ruchome i zawsze moze nawalic.

Wiatrak czy radiator. Bo jak radiator to ok moze sie spalic choc nie
testowalem:) Ja mam athlona 1.2 i wiatraczki skrecone na 7 i 5v i sie nie
pali. Co wiecej raz grzebalem w kompie i odpalilem go bez zadnego
wiatraczka (z wyjatkiem karty graf). Co prawda obudowa byla otwarta ale
chodzil z 10 minut, po czym sie zwiesil i zresetowal. Po restarci temp
procka 69 stopni. Wylaczenie w biosie na 80, wiec chyba zadzialalo:) Na
temat intala sie nie wypowiadam - chyba, ze o celku 300A i jego dopalaniu
bo to robilem, a poza tym to pozniej intela nie mialem. Choc musze
przyznac, ze np do biura to jak znalazl bo cichutkie coolery mozna
zalozyc, ale do AMD tez sie da ale tu juz trzeba kombinowac.