Re: Wlasciwa konfiguracja ?

Autor: Pollux (xyz_at_nospam.com)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 10:03:46 MET DST

Użytkownik "Silver Ghost" <s_silver_at_priv7.onet.pl
> napisał w wiadomości news:eo43ou8sp99r6tknh30j8i5ukj57klbt7u_at_4ax.com...
> Musze zlozyc kompa. Zastosowanie: Corel, Adobe, Office, czasem do
> zabawy. Komp jest dla kuzynki wiec potrzebuje czegos, co nie bedze
> sprawialo nieprzewidzianych klopotow.

Twój pomysł jest dobry, ale....

jeśli corel to który ??
jeśli adobe to .....????
MSOffice - nie ma znaczenia, to koncu pakiet dla sekretarek
i to automatycznych
jeśli powyższe to jaki system ??? Uwaga na Corela 9 i 10 w win98se,
możesz i będziesz mieć problemy nierozwiązywalne,
dobrze pracuje w winmeee (nie polecam) oraz w winxp

Ja mam wiele programów z powyższych firm i żadnych kłopotów
pracując "pod Intelem". Niestety, walory AMD mnie nie interesują.

Pollux