bad sectors

Autor: Cz_at_rt
Data: Fri 13 Sep 2002 - 10:03:21 MET DST

witam

posiadam od ponad roku dysk 30 GB IBM..podzileny na dwie partycje..wczoraj
chcialem zformatowac partycje podstawowa ale mi odmowil....fdiskiem
wywalilem prtycje i wstawilem nowe....udalo sie je sformatowac...al na obu
powstaly bad sectory..moj problem jest taki czy mam sie bawic w ymiane dysku
(czego mi sie nie chce robic za bardzo) czy mam miec nadziej ze wielkosc bad
sectorow sie nie zwiekszy? a moze jakis soft...
ogolnie nie dbam za bardzo o sprzet ...stoi bez obudowy.....jest czesto
przesuwany podczas pracy....co radzicie

pozdr

cz_at_rt