Re: Monitor 17" obraz sie zweza przy wstrzasach

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 09:19:47 MET DST

erio_at_poczta.onet.pl naskrobal(a):

> Bylem w servisie LG i mi powiedzieli ze to prawdopodobnie zimny lut

Dobrze Ci powiedzieli. Obejrzyj sobie zwlaszcza wtyczke i gniazdko
cewek odchylania poziomego (tam czesto lubi sie "puszczac" ;-)
Moze byc tez w okolicach trafopowielacza, ew. tranzystora kluczujacego
(mniej prawdopodobne).
Jesli nie wiesz, o czym pisze, odpusc sobie ;-))

> tam wolali 100 zł plus czesci ....(mam nadzieje ze tylko cyna)

Troche przegiecie, IMHO. Chyba, ze cennik maja staly niezaleznie od
uszkodzenia (znam takie firmy :-)

--
Pozdrawiam,
                           Donik