Re: ceny plyt CDR

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 23:55:44 MET DST

Uzytkownik "lucassus" <mudgarden_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Pytanie jest conajmniej glupie i chyba skierowane na nie ta grupe co
trzeba... ale
> co tam, pytanie:
> Czym sie rozna tanie plyty CDR (np. te z "patyka" lubo "no name") od tych
> drozszych?

A np. tym, ze ostatnio padlo mi kilka Esperanz, które nagrane byly jakis
max. rok temu - po prostu pojawily sie punkty, w których folia (nosnik, na
którym wypala sie dane) zaczela lekko odchodzic od plyty. Mam sporo starych
(5-6lat) plyt innych firm i takich problemów nie ma. Nawet BTC wytrzymaly...