Re: Płyty główne Epox???

Autor: qk (mirekqk_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 23:04:58 MET DST

 Jaca <yaaco_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Czesc,
>
> ciekawi mnie co sądzicie o płytach tej firmy, tzn awaryjnosc, wydajnosc
>itp.
> wielkie dzieki za odpowiedzi

Hi, mam przyjemnosc uzytkować płytę epoxa 8k3a (VIA KT 333) i jestem
zadowolony bardzo - balem sie troche chipsetu VIA ale plyta jest bardzo
stabilna. No i ten bios - miód dla overclockerowców:) btw: plyta wygrala w
testach wydajnosci w wielu serwisach m.in. sharkyextreme czy cos ;). Ale
polecam epoxa na kt 333 w nowej wersji - ma usb 2.0 i bodajze lan wbudowany
pzdr

-