HDD Seagate 2,1GB ST32122A - potrzebna elektronika

Autor: Jelo (env_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 22:47:18 MET DST

[to: pl.misc.elektronika, pl.comp.pecet]

Witam,

...jak w temacie...

A tak apropos...
On sie juz dziwnie w BIOSie wykrywa - to przyszlo samo z siebie,
byl caly czas w obudowie... nie działa na żadnym kompie.
Znalazłem drugi taki dysk (niestety też z padniętą elektroniką)
- ma wizualnie zaznaczone, który układ się na nim obraził (coś jakby
sterownik driverów silnika 3-fazowego)
Ale tego się chyba raczej przelutować nie da... :)
Przełożyłem moją elektronike tam - i tak samo nie działał.

Jest możeliwe, że (w tym nie-wypalonym) się coś samo-zFlashowało,
albo co...
Może da się go "naprawić" jakimś "specjalnym" softem?...

Pozdrawiam,
  jelo (opole)