Problem z napędem DVD/CD

Autor: Matrycy Perforat (krixiWYTNIJTO_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 21:19:02 MET DST

Witam

Prosze o poradę jaki mam wybrać napęd DVD, który jednocześnie będzie
beznajmniejszych problemów odtwarzał płyty CD, także te porysowane.

W tej chwili mam naped DVD Creative 12x/24x i ta sprawa wygląda fatalnie.
Nawet nowe płyty CD odpala za 5-6 razem, albo wcale. Z porysowanymi
oczywiście jeszcze większy problem.
Ostatnio nawet płytki DVD nie chciał mi "zakręcić" za pierwszym podejściem!

Sprawdzałem w systemie: urządzenie działa poprawnie, najlepszy sterownik
zainstalowany etc.

Może mi ktoś poradzi co mogę z tym zrobić (?) lub który model napędu DVD i
jakiej firmy mam sobie kupić, w cenie do ok. 200 PLN, najlepiej z tych
nowszych 16x/48x ? Zależy mi głownie na bezproblemowym odtwarzaniu CD, co do
DVD nie mam specjalnych wymagań.

PS. Jeśli to ma jakieś znaczenie to mam Win98 pierwszej edycji, procesor
Celeron 400 Mhz, 64 MB RAM

PS2. Dawałem tego posta na multimedia, ale nie doczekałem się odpowiedzi,
także sorry jeśli trochę NTG

pozdrawiam

mp