JAK zainstalowac "NIEKOMPATYBILNY" sprzet po Win XP???

Autor: Sebastian (sbatog_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 21:22:23 MET DST

chce sobie zainstalowac modem po ww. systemem, ale pojawia sie problem,
gdyz windows wyswietla mi komunikat ze urzadzenie jest niekompatybilne i
moga wystapic problemy po jego instalacji,
olewam to, rozpoczynam instalacje, pliki sie kopiuja, pasek postepu
dochodzi do konca i w tym momencie komp sie resetuje, i tak za kazdym
razem,
szlag mnie juz trafia bo mimo iz dysponuje sterownikami dla windowsa xp
za cholere nie da sie zainstalowac tego modemu

oto konfiguracja:
Clayton CVAT217
Celeron 1.1 MHz
128 MB
modem Mercury Netstream 56k (na procku Motololi)