Re: TV & divix - wymagania

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 20:14:31 MET DST

> Chcę sobie kupić kartę telewizyjną i mieć możliwość konwersji nagranych
> filmów do divx. Zastanawiam się czy Duron 600, 192 RAM i HDD 7200 rpm.
> wystarczy, ewentualnie co powinienem w pierwszej kolejności upgrade'ować -
> procesor? O ile się nie mylę, to konwersja do divix, to najbardziej
czaso -
> zasobochłonna operacja z całej obróbki materiału. Ile może trwać na
> wymienionym powyżej sprzęcie konwersja dwugodzinnego filmu, ewentualnie o
> ile skróciłby się czas przy wymianie procesora na 1200 MHz.

Generalnie zmiana proca z durona 600 na 1200 dałaby b. zauważalną poprawę -
przy 1,2 GHz mógłbyś imho zgrywać filmy bezpośrednio do DivXa...
Ja miałem 700tkę, i wtedy komp ledwie się nie wyrabiał z kompresją na żywo
(było trochę mniej jak 25 fps :(
No i jeszcze dużo zależy od dysku... ale skoro 7200 - nie powinno być
problemów...

Pozdrowienia

Desperado